przejechałem po kilka okrążeń i za każdym razem 1 czystą czasówkę, i wszystkie były dość podobne:)
ustawienia 1, są lekko ślizgające
ustawienia 2, są mocno slizgające ale da się jeździć(wyjątek link 3)
ustawienia 3, są przyczepno bardzo mocno
ustawienia 4, bolid full
ustawienia 5, mocny bolid lecz ciutke słabszy silnik
ustawienia 6, bolid słaby z słabym silnikiem
ustawienia- link 1 - link 2 - link 3
5,5,10,3,6,1,8,3 - 25.067s. - ok.26.000 - 25.569s
2,2,10,1,6,1,8,1 - 27.500s - 26.099s - 25.635s(link 3, bolid dramat, w porównaniu do linków 1,2 się ślizga jak auto na letnich oponach na 10cm lodu, poprostu tragedia)
9,9,10,6,9,4,8,7 - 25.166s - 24.300s - 23.967s
10,10,10,10,10,5,10,10 - 23.498s - 23.098s - 23.334s
8,8,5,8,8,4,6,6 -25.034s -25.401s - 24.234s
2,2,4,6,6,1,4,1 - 25.767s - 25.400s - 24.931s
uwagi
ustawienia 3 link 1: bolid zachowuje się świetnie, lecz i tak o dziwo jest słabszy czas niż na tym samym linku z ustawieniami pierwszymi. interesujące
ustawienia 3, link 2,3: coś pięknego, bolid cacy, można jeździć
opinia
moim zdaniem najmiejsza różnica w mocy bolidu widoczna jest w linku 3, sama przyjemność z jazdy również najlepsza jest na linku 3, lecz ma wady, mianowicie słabo spisuję się na ustawieniach które nie są przyczepne
czasy są częściowo zależne od mojego stylu jazdy oraz od toru Dla Damiana który preferuje sobie przyczepność, ta więc zaznaczam iż jest to wyłącznie moja opinia która wcale nie musi odzwierciedlać opinii innych graczy