|
| Kierowcy: 11452 dzisiaj: (0)
Online:  
Trwa przerwa międzysezonowa | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

13 sezon - test bolidu
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: 13 sezon - test bolidu

13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13676

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
Zapraszam do testowania bolidu na 13 sezon.

LINK do toru: www.maxf1.com/index.php?option=com_conte...id=4&id_toru=999
LINK do toru (mocniejsze przyspiesznie od 1 levelu) www.maxf1.com/index.php?option=com_conte...id=4&id_toru=998
LINK do toru (zwiekszona wartosc silnika na poczatku, mniejsze roznice w levelach silnika) ttp://www.maxf1.com/index.php?option=com_conte...id=4&id_toru=997
LINK do wynikow: www.maxf1.com/top-100?tor=999

Zalozenia:
- wieksze znaczenie skrzyni
- zmniejszenie sily hamulcow

Prosze o opinie Plik bedzie zmieniany w trakcie testow (oczywiscie bede informowal o ewentualnych korektach)


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Ostatnio zmieniany: 12 lata temu przez AoW.
Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13677

  • Darowin
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Zawsze z wami pogadam :)
  • Posty: 1312
  • Oklaski: 1
Mam mała prośbę aby jak dajemy RESET można wróciło miejsca gdzie ustawia się bolid pod tor. Żeby niepotrzebnie ciągle wychodzić z gry.


Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13678

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
Darowin napisał:
Mam mała prośbę aby jak dajemy RESET można wróciło miejsca gdzie ustawia się bolid pod tor. Żeby niepotrzebnie ciągle wychodzić z gry.


Reset specjalnie powoduje od razu wlaczenie gry - dzieki temu na 1 ustawieniach mozna jezdzic dowolna ilosc razy a nie ponownie ustawiac bolid.

Jesli ktos chce ustawic jeszcze raz bolid wystarczy odswiezyc strone (F5)

---------------

Co do samych testow to zalezy mi tez na nastepujacym eksperymencie. Zalozmy, ze mamy mozliwosc upgradowania 20 czesci w bolidzie (tyle wychodzi mniej wiecej na poczatku sezonu dla 1 ligi - poprawcie mnie, bo moge sie mylic) chodzi o znalezienie optymalnego bolidu przy takim ograniczeniu (i porownanie tego do bolidu z 12 sezonu).


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Ostatnio zmieniany: 12 lata temu przez AoW.
Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13679

  • Paker
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 213
  • Oklaski: -2
no fajne te zmiany od razu się lepiej jeździ


Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13681

  • mpodraza
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Ja bym zwiększył moc hamulców


Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13685

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
mpodraza napisał:
Ja bym zwiększył moc hamulców


mpodraza: przy hamulcach na levelu 10 wciaz za slabo hamuje wedlug Ciebie?


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13689

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 937
  • Oklaski: 30
1. Uważam że poziom hamulców nie powinien wpływać na przyczepność bolidu

przy ustwieniach wszystko 10 hamulce 1 bolid nie ma przyczepność

nie ogarnąłem jeszcze całosci działania hamulców ale jeżeli dobrze myśle

levele hamulców są zrobione z mniejszą różnica miedzy kolejnymi poziomami

jeżeli tak to uważam że to świetne rozwiązanie

aktualnie często się zdarza że np.hamulce na 3 sa za mocne a na 2 za słabe

2.zastanawiałem się czy rozwiazanie silnik 100% predkosci skrzynia 100% przyspieszenia

nie było by ciekawsze ale jednak nie większe mozliwości daje układ z podziałem ról tych elementów

jaki jest rozkład wpływu silnika i skrzyni na torze testowym???

3. uważam że dobrym rozwiązaniem było by zrobienie tabeli z teoretycznymi wynikami osiaganymi na

poszczególnych ustawieniach silnik skrzynia np. przyspieszenie do 100km/h oraz predkośc maxymalna

tabelka pokazałaby dokładnie zależność np ustawieniach 55 : przyspieszenie: 2.5s vmax 200km/h

ustawienia 73 przyspieszenie : 3s vmax 250km/h mogę się zająć przygotowaniem teoretycznej tabeli

4.zastanawiam się czy była kiedykolwiek zalezność predkości i przyspieszenia od ustawienia skrzydeł ???

może warto było by wprowadzić jakiś procent takiej zalezności w końcy w f1 duzo od skrzydeł i aero zalezy

(również nalezałoby sprecyzowac działanie samego aero w sumie to co to jest u nas aero??? co daje?)

(to samo tyczy się elektroniki nie mam zastrzeżeń ale np układ 10 1 elektro musi byc na 8 układ 6 5 elektro

może byc 3 wtedy mamy totalną różnicę w kosztach ustawinia bolidu... a może to i dobrze !!!!)


to takie drobnostki na szybko bo nie mam ostatnio czasu

a i moim zdaniem nikt chyba nie załapał jaki jest cel tych testów i wszyscy smigaja na max bolidzie


Ostatnio zmieniany: 12 lata temu przez STACHU32.
Temat został zablokowany.
Za tę wiadomość podziękował(a): AoW

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13706

  • arek12
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 583
  • Oklaski: 5
Mim zdaniem bolid prowadzi się lepiej jest większe przyśpieszenie po puszczeniu hamulca , aerodynamika też zdaje się lepsza przy wychodzeniu z szykan , swoje porównania opieram na testach na torze bonusowym DLA MISTRZA DAMIANA i na torze na 13 sezon DLA MISTRZA DAMIANA na tych samych ustawieniach .
Testowałem tylko 1 opcjie z 3


Ostatnio zmieniany: 12 lata temu przez arek12.
Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13708

  • f1maniakpolska
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Albo jesteś pierwszy, albo ostatni.
  • Posty: 107
  • Oklaski: 3
Witam wszystkich postanowilem sobie troszke pojezdzic, by przygotowac sie do sezonu 13. I...

LINK do toru: www.maxf1.com/index.php?option=com_conte...id=4&id_toru=999

Średnio przepadam za tym torem, ale nie o to tu chodzi, sprawdzamy tu nowe czesci, a nie to czy lubimy, czy nie lubimy danego obiektu.

LINK do toru (mocniejsze przyspiesznie od 1 levelu) www.maxf1.com/index.php?option=com_conte...id=4&id_toru=998

Przyspieszenie, jak dla mnie zbyt mocne <ale to juz osobista wypowiedz>. Przy ustawieniach jakie stosuje, po prostu mam problem, z wyrobieniem sie w 1. zakrecie. Tył troche uslizguje, ale z kolei pozniej pojawia sie podsterwonosc i w ostrych zakretach wbijam sie w bandy.

LINK do toru (zwiekszona wartosc silnika na poczatku, mniejsze roznice w levelach silnika) ttp://www.maxf1.com/index.php?option=com_conte...id=4&id_toru=997

Ale tu z koleji jest wszystko w jak najlepszym porzadku, bolid reaguje, jak tego oczekuje, hamowanie jest eleganckie, plynnie przechodze z zakretu w zakret. Bolid jest "miekki", czyli taki jakiego oczekuje.

Dobra robota AoW i spolka. Pozdro


Temat został zablokowany.

Odp: 13 sezon - test bolidu 12 lata temu #13736

  • DonDamiano
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 413
  • Oklaski: -61
przejechałem po kilka okrążeń i za każdym razem 1 czystą czasówkę, i wszystkie były dość podobne:)
ustawienia 1, są lekko ślizgające
ustawienia 2, są mocno slizgające ale da się jeździć(wyjątek link 3)
ustawienia 3, są przyczepno bardzo mocno
ustawienia 4, bolid full
ustawienia 5, mocny bolid lecz ciutke słabszy silnik
ustawienia 6, bolid słaby z słabym silnikiem


ustawienia- link 1 - link 2 - link 3
5,5,10,3,6,1,8,3 - 25.067s. - ok.26.000 - 25.569s
2,2,10,1,6,1,8,1 - 27.500s - 26.099s - 25.635s(link 3, bolid dramat, w porównaniu do linków 1,2 się ślizga jak auto na letnich oponach na 10cm lodu, poprostu tragedia)
9,9,10,6,9,4,8,7 - 25.166s - 24.300s - 23.967s
10,10,10,10,10,5,10,10 - 23.498s - 23.098s - 23.334s
8,8,5,8,8,4,6,6 -25.034s -25.401s - 24.234s
2,2,4,6,6,1,4,1 - 25.767s - 25.400s - 24.931s





uwagi

ustawienia 3 link 1: bolid zachowuje się świetnie, lecz i tak o dziwo jest słabszy czas niż na tym samym linku z ustawieniami pierwszymi. interesujące
ustawienia 3, link 2,3: coś pięknego, bolid cacy, można jeździć

opinia

moim zdaniem najmiejsza różnica w mocy bolidu widoczna jest w linku 3, sama przyjemność z jazdy również najlepsza jest na linku 3, lecz ma wady, mianowicie słabo spisuję się na ustawieniach które nie są przyczepne

czasy są częściowo zależne od mojego stylu jazdy oraz od toru Dla Damiana który preferuje sobie przyczepność, ta więc zaznaczam iż jest to wyłącznie moja opinia która wcale nie musi odzwierciedlać opinii innych graczy


Ostatnio zmieniany: 12 lata temu przez DonDamiano.
Temat został zablokowany.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Wygenerowano w 0.23 sekundy