|
| Kierowcy: 11453 dzisiaj: (0)
Online: 1 
Trwa przerwa międzysezonowa | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

zmiany w sezonie 15
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: zmiany w sezonie 15

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15482

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
gdyby to bylo na odwrot to ten temat powstal by juz bardzo dawno


Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15483

  • GayMaster
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 74
  • Oklaski: 4
Ale nie ma się o co kłócić takie są zasady a anansi je wykorzystuje, kalik wnosi by je zmienić i ma do tego prawo i po co się kłócić.


Dawno już dokonałem wyboru i jestem dyspozytorem własnych torów.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15484

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
nikt tu sie nie kloci ja tylko napisalem zeby skrocic kase i wielka mi afera


Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15485

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1294
  • Oklaski: 722
Uważam, że proporcje są dobre. Nagroda za kółka jest na tyle sensowna, że (uśredniając) starcza na upgrade 1 części bolidu. Porównując do ilości zarabianej kasy za wyścigi z racji zajętych miejsc oraz sponsorów myślę, że aktualne rozwiązanie jest dobre.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Za tę wiadomość podziękował(a): M_Pablo, Anansi

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15486

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 215
  • Oklaski: 10
DonDamiano napisał:
Wyczuwam podstępny plan kalika.

Czyżby chciał że tak powiem pozbyć się z walki anansiego?
Nie od dziś wiadomo że to oni ciągle walczą,
kalik sobie nie radzi i się czaczyna:P
Koniec żartów.

Samo obcięcie nie jest dobrym pomysłem,
można by było zrobić że do 1000kółek dostajemy 50 000$ za 100okr,
w momencie gdy przekroczymy tą bariere można by było zastosować
coś w stylu ''25 000$ za 100kółek, duzej roznicy nie robi, ja bym zastosowal
50000$ za 100kolek (do 1000okr). czyli za 1 tysiąc 500 000
25000$ za 100kolek (od 1000okr do 3000okr) czyli po przejechaniu 2000okr. bylo by 750000, za 3k okr. dopiero bylby milion

PS. ciekawe czy ktoś zrozumie o co mi chodzi:D


OK Don, jak kiedys zalozysz firme i zastosujesz w niej takie rozwiazania to nie zdziw sie, ze bedziesz mial problem ze znalezieniem pracownikow.

Przeciez to co piszesz, to typowy przyklad demotywujacy - po przejechaniu 1000 kolek placimy iles, a potem, za kare, a moze w nagrode(?) - obnizamy stawke?!? Cos mi mowi, ze chyba powinno byc odwrotnie, jak juz.

Musimy zastonowic sie, na czym nam zalezy. Jezeli na tym, aby kierowcy mniej jezdzili, to pomysl Dona juz do tego celu nas napewno przybliza.


Na koniec pytanie, dlaczego w tym sezonie mamy rekordowa ilosc okrazen (mozliwe odpowiedzi: a, ab, ac, abc, lub zadna z ponizszych):

a) bo mamy placone za kazde 100 kolek i po prostu oplaca sie wiecej jezdzic,

b) bo sa krotsze tory,

c) bo pozyskalismy wielu nowych graczy, poprzez wzmozona aktywnosc promowania MaxF1,


Nie wiem po co w ogole majstrowac, przy czyms co jest dobre i sie sprawdza.
Zamiast tego skupmy sie na dopracowaniu managera do spraw marketingu oraz hamulca, o ktorym pisalem wczesniej.


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 8 mies. temu przez Anansi.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15487

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1294
  • Oklaski: 722
Zapomnielam odpisac.

Tak, technicznie jest mozliwosc podzielenia hamulca na wartosci polowkowe, czyli mozna podzielic levele na 1 / 1.5 / 2 / 2.5...

Ja sie tylko obawiam, ze idziemy w zlym kierunku. Teoretycznie powinno byc tak, ze bez dobrego hamulca to bolid laduje non stop na poboczu, a u nas da sie smigac nawet na hamulcu z levelem 1.

Oczywiscie jako, ze nie wiem co z tym fajntem zrobic, to zaproponowane rozwiazenie trzeba wziac powaznie pod uwage

Proponuje tez zastanowic sie nad levelami kierowcy, ma ktos jakis pomysl jak uzaleznic te paramtry (mozna je tez zmienic jakby co) od jakiejs czesci managerskiej w maxie?


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Ostatnio zmieniany: 11 lata, 8 mies. temu przez AoW.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15488

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • hei
  • Posty: 861
  • Oklaski: -22
Zgadzam się z Tobą AoW


Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15498

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 215
  • Oklaski: 10
Przypomnialy mi sie jeszcze dwie sprawy odnosnie zmian na 15 sezon:

1. Pogoda, o ktorej pisalem wczesniej, gdzies na forum, tu link:
www.maxf1.com/forum/pomysly-i-sugestie/p...rsji/pogoda/strona-2

Pytanie: czy cos bedziemy w tym kierunku robic?
Bo z tego co zauwazylem, szef mowil, ze przydalaby sie pogodynka

2. Najlepsze czasy wyscigu.

Chodzi glownie o punkty, jakie przyznawane sa zawodnikom po wyscigu, posiadajacym team.

O co chodzi - otoz; wyniki te sa najprosciej mowiac przeklamane, poniewaz liczone sa razem ze strata, jaka generuja kwalifikacje. Zawodnicy startujacy z pp (ale nie tylko z pp, rowniez z p2, p3 itd...) w ligach drugich i trzecich sa jakby na lepszej pozycji, niz zawodnicy z ligi pierwszej, ktorzy zajmuja dalsze miejsca.

Moja propozycja jest taka, aby wyniki wyscigow, byly podawane "netto" - czyli bez tej straty z kwali, czyli tak, w jakim czasie wyscig zostal rzeczywiscie przejechany.
Czesto bowiem zdaza sie tak, ze zawodnicy z 1 ligi traca punkty dla teamu, mimo iz, przejechali wyscig szybiej, niz zawodnicy z nizszych lig (odsylam do przeanalizowania sobie poszczegolnych tabeli i zestawien).


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 8 mies. temu przez Anansi.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15499

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
Anansi o tym juz dawno sie pisze ze kierowcy z nizszych lig maja wiekze szanse na ponkty do team niz 1 ligowcy stratojacy np z pola 67 czy dalej momysl jest dobry ale ja mysle ze bedzie tu co tydzien sporo roboty z obliczeniem tego wszystkoiego ile komu sie nalezy a i tak teraz w 2 ligach to zaden pozia i tacy gracze jak ja czy ty pordzimy sobie nawet z strata na starcie


Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 8 mies. temu #15500

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 215
  • Oklaski: 10
Widze, ze Kalik znow widzi tylko czubek swojego nosa - my se poradzimy wiec jest OK.

Wlasnie chodzi o to, ze zawodnik startujacy powiedzmy z 10 pola w wyscigu ma 22,5 straty do zawodnika startujacego w lidze 3 z pp. Zreszta, co ja pisze, to jest oczywiste i kazdy to wie.

Pytanie czy chcemy cos z tym zrobic, i czy jest to w ogole mozliwe do zrobienia.
Ewentualnie, jak mozemy (czyli Aow ) to zrobic ? Najlepiej, zeby bylo to zrobione z automatu, bo recznie to sobie nie wyobrazam bawienia sie przy tym.


Kalik, jeszcze taka prosba na przyszlosc - moglbys uzywac znakow interpunkcyjnych, albo przynajmniej przecinkow


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 8 mies. temu przez Anansi.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Wygenerowano w 0.12 sekundy