DonDamiano napisał:
Wyczuwam podstępny plan kalika.
Czyżby chciał że tak powiem pozbyć się z walki anansiego?
Nie od dziś wiadomo że to oni ciągle walczą,
kalik sobie nie radzi i się czaczyna:P
Koniec żartów.
Samo obcięcie nie jest dobrym pomysłem,
można by było zrobić że do 1000kółek dostajemy 50 000$ za 100okr,
w momencie gdy przekroczymy tą bariere można by było zastosować
coś w stylu ''25 000$ za 100kółek, duzej roznicy nie robi, ja bym zastosowal
50000$ za 100kolek (do 1000okr). czyli za 1 tysiąc 500 000
25000$ za 100kolek (od 1000okr do 3000okr) czyli po przejechaniu 2000okr. bylo by 750000, za 3k okr. dopiero bylby milion
PS. ciekawe czy ktoś zrozumie o co mi chodzi:D
OK Don, jak kiedys zalozysz firme i zastosujesz w niej takie rozwiazania to nie zdziw sie, ze bedziesz mial problem ze znalezieniem pracownikow.
Przeciez to co piszesz, to typowy przyklad demotywujacy - po przejechaniu 1000 kolek placimy iles, a potem, za kare, a moze w nagrode(?) - obnizamy stawke?!? Cos mi mowi, ze chyba powinno byc odwrotnie, jak juz.
Musimy zastonowic sie, na czym nam zalezy. Jezeli na tym, aby kierowcy mniej jezdzili, to pomysl Dona juz do tego celu nas napewno przybliza.
Na koniec pytanie, dlaczego w tym sezonie mamy rekordowa ilosc okrazen (mozliwe odpowiedzi: a, ab, ac, abc, lub zadna z ponizszych):
a) bo mamy placone za kazde 100 kolek i po prostu oplaca sie wiecej jezdzic,
b) bo sa krotsze tory,
c) bo pozyskalismy wielu nowych graczy, poprzez wzmozona aktywnosc promowania MaxF1,
Nie wiem po co w ogole majstrowac, przy czyms co jest dobre i sie sprawdza.
Zamiast tego skupmy sie na dopracowaniu managera do spraw marketingu oraz hamulca, o ktorym pisalem wczesniej.