ptak napisał:
Oznaczenie sektorów jest
Strzałek nie będzie, tor jest tak krótki, że na pamięć można go zapamiętać
Długość toru raczej nie ma wielkiego znaczenia - poza faktem, że oznaczenie zbliżającego się zakrętu (np poprzez wspomniane znacznik 50,100,150) byłoby przydatne na wstępie dla osób nieznających torów to dodatkowo pozwoliłoby lepiej ocenić miejsce w którym należy rozpocząć wyhamowywanie przed zakrętem. W przeciwieństwie do gier 3d gdzie "widzimy do przodu" przez co mamy lepszy obraz i więcej czasu na reakcję tutaj widzimy jedynie niewielki obszar nadchodzącej trasy. Dodatkowo wypadniecię poza tor w tutaj kończy się uszkodzeniem bolidu - w grach pc cierpią z reguły jedynie opony - nie ma niewidzialnych ścian o które bolid się rozbija co automatycznie zmusza do odpalenia przejazdu od nowa jeśli chcemy wykręcić dobry czas.
Reasumując - ze względu na mały czas reakcji jaki pozostaje tutaj na zakręcanie przydałoby się dodatkowe info o zbliżającym się zakręcie.
Dla przykładu weźmy aktualnie dostępny tor - nawet znając jego rozkład na pamięć bardzo łatwo o błąd i rozbicie się na bandach. Dlaczego? Ano dlatego że tutaj nie mamy żadnych punktów odniesienia (po bokach jest tylko zieleń, tor ma jednolity kolor), widoczność jak wspomniałem niewielka więc ni chu chu nie widać zbliżających się zakrętów a sterowanie też nie pozwala na idealne ustawienia bolidu (jedno kliknięcie powoduje automatycznie odbicie o 10-15 stopni w wybranym kierunku).