To ja pójdę o krok dalej. Można by troszkę przerobić cały ''weekend'' MAXF1 tzn :
1 sesja treningowa : poniedziałek - wtorek (8.00-24.00)
2 sesja treningowa : środa - czwartek (8.00-24.00)
kwalifikacje : piątek - sobota ( 18.00-19.00)
wyścig : sobota - niedziela ( 20.00-24.00)
_________________________________________________________________
Ba, można spróbować wprowadzić jeszcze jedną rzecz, a mianowicie :
* W treningach mamy możliwość oddatkowywania i dotankowywania paliwa do baku naszego bolidu, by testować go zarówno pod kątem kwalifikacji jak i wyścigu.
* W kwalifikacjach (na początku) tankujemy bolid tak, aby starczyło na przejechanie X ilości okrążeń + ilość okrążeń w wyścigu
* W wyścigu wiadomo, jedziemy określoną ilość okrążeń i stopniowo ubywa paliwa, a wyścig kończymy na pustym baku uzyskując najlepsze czasy okrążeń
_________________________________________________________________
Jeśli chodzi o wyścigi, to również wprowadziłbym pewne zmiany np. nowe tory. Co sezon jeździmy praktycznie na tych samych torach, wiec można by było stworzyć coś nowego. Ja od siebie wydłużyłbym troszkę tory, jednak przede wszystkim jednak zwiększyłbym ilość okrążeń wyścigu w zależności jak taki tor jest długi.
Pozdrawiam