a ja przemyslałem sprawe zróznicowania finansów lig
uwazam że dobrym sposobem motywowania do gry nowych graczy i graczy z nizszych lig
jest danie im szansy od poczatku walki z najlepszymi
nie oszukujmy sie jesli ktos dotarł do 1 ligi powinien niezle jezdzic
nie wierze aby wiekszosc nowych graczy potrafiła na podobnym bolidzie dokopac 1 lidze
oczywiscie zdarzaja sie wyjatki ale to tylko motywuje i wzmacnia konkurencje
a jako ze jestem jedna z osób ktorą niby ten "stary" system finansów krzywdzi
to powiem że mnie to wcale nie przeszkadza że wyprzedzaja mnie w top 100 gracze z nizszych lig
musze równiez zaznaczyc ze i w 1 lidze znajduja sie gracze którzy sa słabsi od graczy z nizszych lig
i dlaczego oni mieli by miec lepsze warunki i sztucznie podwyższony poziom umiejetnosci
trzeba równiez pamietac że moim zdaniem najwazniejszym zadaniem jakie stoi przed maxf1 aktualnie
jest pozyskiwanie nowych graczy a wprowadzanie dłuzszego okresu budowania bolidu oraz utrudnianie
całego procesu menadżera spowoduje niestety skutek wręcz odwrotny i gracze szybko sie zniecheca
dlatego proponuje wprowadzic od nowego sezonu darmoww zmiany leveli w czasie treningu(w kwalifikacjach -50%)
zlikwidowanie podgladu ustawien bolidu przeciwnika oraz zniesienie kary za 2 termin (brak podgladu wyników?)
proponuje w nastepnym sezonie dac troszke mniej kasy niz mielismy teraz(niektórzy mieli juz problem w co dac kase)
oczywiscie nie jestem przeciwnikiem zmian menagera ale uwazam że powyzsze zmiany
powinny uatrakcyjnic wystarczajaco kolejny sezon
burza mózgów która wynikła jest ok ale jest mało konkretów i duzo niescisłosci
oczywiscie pozdrawiam wszystkich którzy jeszcze mnie wyprzedzają