Darowin napisał:
AoW napisał:
Darowin napisał:
Drogi szefie grubo się mylisz.
W wyścigu może spowodować jeszcze większą loterię.
Natomiast w kwalifikacjach będzie liczyła się jeszcze bardziej umiejętności kierowcy.
Rozumiem że to dużo roboty ale jeśli chodzi o rywalizacja to dobry pomysł.
Standardowo sie z Darowinem nie zgadzam... W kwalifikacjach kazdy bedzie jechal na minimalnym paliwie (czyli powiedzmy, ze na takim bolidzie jakim jest teraz).
A w wyscigu nie ma tankowania przeciez, wiec o jakiej loterii mowisz.
Na początku powiem LOL. Przecież to oczywiste że tankowania w wyścigu nie ma tak jak w kwalach. Ale można by to w wyścigu wprowadzić przecież max nie musi być we wszystkim co to f1.:)W kwalifikacjach no owszem zbyt wielkego wpływu nie miało bo w końcu i tak np. na 4 okrążeniu nie zrobimy najszybszego czasu lecz w wyścigu to inna bajka. Przecież była by to fajna opcja managerska.Ponieważ jeśli mocno zatankujemy bolid to czasy będą słabsze natomiast jak będzie mało paliwa to będą szybsze czasy. Mogło by to pokazać kto tak naprawde jest dobrym strategiem w wyścigu.
Ale ostatecznie uważam że faktycznie w kwalifikacjach wiele by to nie dało jednakże dało by nam to czas ustawić bolid pod wyścig.
A do ciebie stachu to był żarcik. Ostatnio to widać że przywiązany z AoWem jesteś i ja nic do tego nie mam.
Ostatnio można zauważyć że ciebie bardziej rozumie i jest bardziej wyrozumiały. Być może dlatego też bo nie podpadłeś.
No to chwila chwila, napisales wczesniej, ze sie grubo myle, bo w wyscigu bedzie wiecej loterii a w kwalach bardziej sie beda liczyc umiejetnosci kierowcy. Przed chwila jednak przyznales mi racje, ze w kwalach to jednak niewiele sie zmieni, a zeby w wyscigu byla ta loteria, to jednak trzeba wprowadzic do niego tankowanie.
To ja nie wiem gdzie ja sie mylilem piszac, ze wprowadzenie tankowania zmieni niewiele, a zachodu z tym tyle, ze az glowa boli.