Anansi napisał:
tez kiedys nad tym myslalem, ale to rozwiazanie ma jedna podstawowa wade: kierowcy straca juz calkiem motywacje (i tak juz zreszta marna) do krecenia kolek i do walki o jak najwyzsza pozycje, aby wlasnie nie stracic za wiele kasy
skoro juz poruszamy ten temat, to i tak teraz nie ma wielkiej roznicy, po tym jak Aow wygorowal stawki za czesci z wyzszych leveli
wyobraz sobie, ze zgarniajac kase za 1 miejsce (kwal i wyscig), + premie za sektory + 1M za kolka, bylo mnie stac po 6 torze na 2 (slownie dwie) czesci, i teraz pytanie, czy to nie jest tez jakas przesada?
mysle że premia za kólka była by np najwiekszą możliwością zarobienia kasy
np premie za kwale i wyścig za 1 miejsca to 500 tys do miliona max
premia za kólka 1tys za każde kólko i max 500 kólek platnych
owszem to rozwiazanie aowa zmniejszyło róznice ale pod koniec sezonu
na pocżatku pomogło zróżnicowac bolidy typu 10-1 lub 9-3
dlatego mówie o wiekszej ilości kasy na sam start a potem minimalne zyski