VANROOK16 napisał:
Nie powinienem tego tutaj pisac, lecz na forum, ale wiem, ze częściej gracze wchodzą na Blog niż na forum
Moim pierwszym kontem było konto o nazwie Vanrook - zarejestrowany 2012 roku. Mozna więc powiedzieć, że na maxie jestem od prawie 3 lat. Zebrałem wiele doświadczenia i mogę się wypowiedzieć. Mam też kontakt osobisty z 2 byłymi zawodnikami, których namawiam wciąż na powrót. Właśnie od nich i dodatkowo ode mnie zebrałem informacje dlaczego ubywa graczy. 2 rzeczy, a raczej sprawy, które powinno się zmienić, aby lepiej to wyglądało.
1. Nie ma juz 3 lig. Zostały 2. Powinno się dać 1 i 2 lidze takie same bolidy. Kazdy gracz wchodzący do ligi 2.1, musi zmierzyc i okiełznać bolid ze silnikiem 8. Jeździ, ustawia bolid. Czas jest zawsze o wiele słabszy niż czasy 1 ligowców. Ale w głowie mówi sobie, gdy będę w 1 lidze, też ustawie 10. Wtedy następuje zdziwienie.
Bo każdy beniaminek w 1 lidze nie potrafi ustawiać bolidu na 10. Przyzwyczajony na silnik 8, nigdy nie ustawiał nawet na 9. Spada znowu do ligi 2 i traci chęci do jazdy.
Właśnie dlatego jeszcze pare lat temu istaniało wiele multikont. Gracze woleli się bawić i wygrywać, dlatego skoro nie potrafili jeździć na silniku 10, tworzyli nowe konto i ścigali się w lidze 2. I teraz dodatkowo pytanie dla 1 ligowców: Czy w 1 lidze daje Wam coś doświadczenie jazdy silnikiem na 8 ? Oczywiście, że nie. Nawet na takich torach jak samuraj ustawiamy 9.
2. Ustawić, by w weekend od kwalifikacji do zakończenia wyścigu padał ciągle deszcz raz na jakieś Gp. Dajmy na to w 3 i ostatnim. Ten moment kiedy jedziesz na oponach deszczowych, szybki s1 i s2....nagle brak opon w s3
Wyścig składał by się z minimum 2 Pit Stopów. Każdy błąd to utrata dobrej pozycji. Zawodnicy mający słabsze bolidy, bo zajmowali miejsca poza podium w pierwszych Gp, nagle mają szanse we wyścigu z czołówką. Dbanie o opony.
Co myślicie o tym?
Ad1. Ligi 3 oczywiscie sa, 4 tez
, tylko ludzi brak. Jesli chodzi o bolidy w lidze 1 i innej niz pierwsza, to obecne rozwiazanie jest jak najbardziej dobre, no moze 2 liga powinna miec silnik 9, a moze wlasnie 8 a ligi nizsze 7 czy nawet 6
. Przypomne, bo widze, ze nie pamietasz do jakich absurdow dochodzilo gdy we wszystkich ligach byl dostep do 10 levelow, gdzie zawodnik z ligi innej niz 1 wykrecal najlepsze czasy, bo mial zdecydowanie lepszy bolid niz nawet czolowka w 1 lidze, a czesto bylo to nawet kilku zawodnikow - dlaczego tak sie dzialo chyba nie musze tlumaczyc. Jesli chodzi natomiast o ustawianie i jazde na silniku 10, to niestety nie masz racji. Cala idea tego , ze slabsze ligi maja slabsze bolidy polega na tym, ze slabszym (wolniejszym) bolidem latwiej nauczyc sie jezdzic. Przypominam tez, ze na bonusowch torach mozna jezdzic z silnikiem na 10 do woli.
Sprawe ustawiania bolidu moze pomine, bo tu prawda jest niestety dosyc brutalna, gdyz polowa 1 ligi nie potrafi bolidu ustawic (i nie mowie tu o beniaminkach), a dzieje sie tak tylko dlatego, ze potrzeba naprawde sporego doswiadczenia, a juz na pewno go trzeba, zeby wylapac pewne niuanse, ktore nieraz decyduja o tym, ze ten a nie inny kierowca ma PP
- i tu dochodzimy do sedna sprawy, czyli kolka, kolka i jeszcze raz kolka...
Ad2. Temat walkowany juz wielokrotnie, sam o tym pisalem nie raz, nie dwa
Problem w tym , ze w wyscigu nie mozna ustawic pogody, zauwaz ze podczas wyscigu nie ma slonca , nie ma nic w prawym gornym rogu, a jedynie domyslnie uznajemy ze jest to niby slonce
Oczywiscie chcialbym, zeby w kwalu i wyscigu byla rozna pogoda, kto by nie chcial...