Xavi napisał:
czemu moj post byl bezsensowny? poprostu sie z tym niezgadzam, na poczatku sezonu silnik bedzie pewno 6-7 to sie nie bedzie dalo jechac, jak chcesz poprawic cos to daj ceny jak w realu np silnik jest najdrozszy to silnik w maxf1 jest najdrozszy, hamulce sa najtansze w realu to i tutaj beda tansze.
a tylko mi nei wmawiac ze tak pisze bo to mi cos pogorszy w jezdzie ( i tak jezdze na przyczepnym zawsze)
Napisałeś:
"Nie
jak chcesz zmienic cos z przyczepnoscia i jazda driftem to sprobuj zeby np im wiekszy drift tym na zakrecie bardziej sie speed bedzie zmiejszal czyli przykladowo przyczepny bolid na zakrecie ma stala predkosc 280 w zakrecie jedzie ta samo predkoscia, a jak jedzie mnie przyczebny bolid ktory jedzie 280 to w czasie zakretu jego predkosc bedzie spadala o jakis % mniej "
Zapytalem:
"A mozesz chociaz uzasadnic swoja odpowiedź "nie"?
Odpisales:
"hmm nie bo bolid nie bedzie jechal ;d"
---
Dla mnie obydwa posty sa bezsensowne. Pierwszy nie dotyczy zupelnie tego, co zaproponowalem. Nie mowimy w tym temacie o zmianie charakterystyki czy parametrow bolidu, tylko o zmianie stawek za upgrady i downgr.
Drugi post pozostawie bez komentarza...
Co do zmiany stawek w twoim ostatnim poscie, to prosze o konkrety, bo jest to nawet ciekawa propozycja. Ale pewnie konkretnych stawek sie od Ciebie nie doczekam, bo w koncu to za duzo zachodu, zeby jakies sensowne i przeanalizowane kwoty podac.