|
| Kierowcy: 11452 dzisiaj: (0)
Online: 2 (czat
Trwa przerwa międzysezonowa | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

System KERS - propozycja [odrzucone]
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: System KERS - propozycja [odrzucone]

Odp: System KERS - propozycja 10 lata, 10 mies. temu #18693

  • M_Pablo
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 538
  • Oklaski: 21
Chcę zobaczyć, jak panujecie nad tym KERSem i DRSem Zastanowiliście się nad trudnością używania KERS i DRS? Popatrzcie na to, jak kręte są tory. Myślicie, że dacie radę jechać po takich krótkich prostych, po takich krętych torach i używać jeszcze 1/2 dodatkowych klawiszy? 90% graczy nawet tego nie ogarnia a Wy jeszcze chcecie dodatków, które dadzą... no właśnie - myśleliście nad tym, ile możecie dzięki takiemu KERSowi czy DRSowi zyskać? Przecież to będą setne części sekundy - gra nie warta zachodu.

PS. Poza tym przypominam, że w tym sezonie KERS nie będzie już KERSem, więc żeby być na czasie, trzeba wprowadzić ERS-K, a nie KERS


Ostatnio zmieniany: 10 lata, 10 mies. temu przez M_Pablo.
Za tę wiadomość podziękował(a): dawidrs

Odp: System KERS - propozycja 10 lata, 10 mies. temu #18694

  • Cliff
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 143
  • Oklaski: 0
too long didn't read na dole

Poza tym sam pomysł, żeby KERS czy ERS-K był stosowany na prostych do osiągania większych prędkości jest chyba pomylony z DRS.
Nie jestem specem, ale od zawsze wydawało mi się że KERS "ładował" się (nie chce wnikać w szczegóły, na necie można poczytać) gdy hamuje się do zakrętu, i przy wyjściu z zakrętu można dać "kopa" - większe przyspieszenie przy wyjściu z zakrętu.
Ale szczerze mówiąc - na jakim torze to by się przydało? Na smoka? Na smoku jest tyle zakrętów że jak włączysz sobie takie "przyspieszenie" przy wyjściu z zakrętu to nie wejdziesz w kolejny, jedynie może by się przydał przy ostatnim zakręcie, gdy wychodzi się na prostą równoległą do pitstopu... ale ile zyskasz? już lepiej ustawić sobie dobrze bolid.

A nawet na zwykłych torach zwykli gracze tego nie ogarną, musieliby być na dobrym poziomie jak już Stach wspomniał,
bo wyjdziecie z zakrętu na krótką prostą i tak bedziecie musieli hamować wcześniej - przez zbyt dużą prędkość i wyjdzie na to samo. Nie wspominając kolejnych klawiszy...

Ustawienia które możemy modyfikować w 100% wystarczają do dobrej jazdy.
A jak Dawid wspomniał o lagach, to może nie tyle że lagi, ale pomysł z wstawieniem tego do ustawień bolidu
skutkowało by tym, że AoW musiał by zmienić ilość kasy na start, ilość kasy za wygraną na wyścigu,
bo tą kasę co teraz zdobywamy nie warto pakować w takie coś jak ERS-K czy DRS.

Nie wspominając już o edycji wszystkich plików flasha... nawet ingerencji w silnik gry - tak mi się wydaje, bo inaczej nie uzyskamy większego przyspieszenia czy max prędkości, czy zrobienia stref DRS i wiem, że to nie twój pomysł z DRS i nie był on raczej dany na serio, ale pozwoliłem sobie skomentować


tl;dr:
Dla mnie pomysł fajny, ale nie do realizacji, nie sądzę aby AoW chciał pracować przy wielu plikach po to aby wprowadzić coś, żeby ktoś mógł uciąć sobie 2 setki z czasu a inni używali nieumiejętnie i się wkurzali "po co takie coś bezsensownego jest jak nie da się korzystać".


P.S. Nie decyduję za AoWa, a jedynie się domyślam jak będzie, mogę się mylić, ale wątpię.


Ostatnio zmieniany: 10 lata, 10 mies. temu przez Cliff.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Wygenerowano w 0.17 sekundy