|
| Kierowcy: 11452 dzisiaj: (0)
Online: 1 
Trwa przerwa międzysezonowa | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

Tor smok
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Tor smok

Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19288

  • wish666
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 117
  • Oklaski: 15
Witam

Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:



z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.

Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:



na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?


Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19291

  • MikRuSek
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 142
  • Oklaski: 0
Miałem podobny problem, tylko w 2s z czego wyjechać nie mogłem prze ok. 30 s, a 1/4 auta byla jeszcze na tarce wish666 napisał:
Witam

Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:



z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.

Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:



na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?


Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19295

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • hei
  • Posty: 861
  • Oklaski: -22
Ja takie coś miałem na pierdzielonym Fajfie, nie stałem tam jednak 30-40 sekund, a 60 SEKUND.......

DLATEGO POTEM SPAMIŁEM ,,niewidzialna banda !!''

A co do Smoka, często siem tu wpierdzielałem na treningach


Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19302

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
wish666 napisał:
Witam

Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:



z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.

Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:



na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?


Jakas propozycja rozwiazania?

Jesli usune niewidzialna bande, to bedzie mozna przefrunac caly ostry zakret, dodam wszedzie bandy (tam gdzie sa granice, tzw "niewidzialne bandy") to prawdopodobienstwo ciecia zwiekszy sie mocno. Po to jest trening, aby starac sie wylapac miejsca newralgiczne, aby podczas wyscigu nie bylo takich niespodzianek. Oczywiscie takie uderzenie w bande moze zirytowac, bo nie powinno byc niewidocznych band, natomiast dobrego rozwiazania ja nie widze.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19304

  • wish666
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 117
  • Oklaski: 15
Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.


Za tę wiadomość podziękował(a): STACHU32

Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19306

  • MikRuSek
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 142
  • Oklaski: 0
wish666 napisał:
Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.



Co nie ? Jestem za odbijaniem się od niewidzialnych band.


Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19308

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
wish666 napisał:
Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.


Można zmienić skrypt tak, aby bolid się od bandy odbijał. Nie gwarantuje co prawda wtedy tego, czy nie będzie możliwości zakleszczenia się na dobre w bandzie (teraz na wstecznym zawsze da sie wyjechąc, choć oczywiscie trwa to trochę czasu).

Najlepszym rozwiązaniem byłoby zatem zrobineie 2 band: niewidzialne - odbijalne oraz widzialne - nieodbijalne Ale roboty nad tym, aż głowa boli.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Za tę wiadomość podziękował(a): MikRuSek

Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19309

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • hei
  • Posty: 861
  • Oklaski: -22
Dobrze, odbijmy sie od niewidzialnej bandy w prawdziwą bandę.

Wiecie, że wtedy będą protesty...

Polakom nie dogodzisz


Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19310

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
Wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Mogę udostępnić widok niewidzialnych band w postaci pliku JPG. Wtedy każdy będzie wiedział, gdzie bandy się znajdują.

Takie rozwiązanie sprawiłoby, że pracy nad zmianami flashowymi by praktycznie nie było. Każdy mógłby zobaczyć strukturę toru i przygotować się / posprawdzać działanie tych band w treningu.

Myślę, że to rowiązuje problem niskim kosztem.

Proszę o komentarze.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Tor smok 10 lata, 7 mies. temu #19311

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • hei
  • Posty: 861
  • Oklaski: -22
W sumie można by dodać też zakładkę ,,OBECNY TOR'' gdzie można by dać właśnie zdjęcie, toru, ale dodać gdzie są bandy niewidzialne ( np. kolor zielony) a gdzie widzialne ( np. czerwony ) legenda byłaby na dole hehe, a tak można by dodać strefy gdzie jedzie się bez odjęcia ( np. pomarańczowy ) ale to w ciula by czasu zajęło..


  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Wygenerowano w 0.22 sekundy