|
| Kierowcy: 11453 dzisiaj: (1)
Online: 4 (czat
Trwa przerwa międzysezonowa | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

20 kolek w wyscigu
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: 20 kolek w wyscigu

Odp: 20 kolek w wyscigu 12 lata, 1 miesiąc temu #13686

  • mpluta2
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • MAXF1 IS THE BEST!!!
  • Posty: 1035
  • Oklaski: 45
Mi się ten pomysł w ogóle nie podoba, wg. mnie dobrze jest tak jak jest teraz


"Opinia jest jak d...: każdy ma własną." - Stephen King

"Jakby pingwiny i foki mogły zapłacić bernemu eklestonowi swoim sadłem to zrobiłby grand Prix Antarktydy ze 100 tysiącami kłapiących pingwinów na trybunach."- Wielki Wódz Krzysztofm

Odp: 20 kolek w wyscigu 12 lata, 1 miesiąc temu #13687

  • marko21
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 516
  • Oklaski: 5
M_Pablo napisał:
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE


O właśnie, chciałem sie też wypowiedzieć tutaj, dobrze że mi ktoś przypomniał.

1. Każdy kierowca musiałby zjechać 2 razy do boksu? Żaden problem - pogadaj z AoWem żeby opony się szybciej zużywały i masz problem z głowy - opony zjechane po 5-6 okrążeniach i mus 2-krotnego zjazdu gotowy.

2. Dłuższy wyścig to właśnie mniej ciekawa rywalizacja - poziom zawodników jest zróżnicowany (najlepsi z ligi są o 2-3 sekundy szybsi od "średniaków"), więc im więcej okrążeń, tym więcej okrążeń na których lepszy zrobi kolejne sekundy przewagi nad słabszym i nawet kolejną bandą nic nie straci. Popatrz, że gdyby dać 100 okrążeń, czasy wyścigów i różnice w nich byłyby... ogromne - nie tak jak teraz, dość małe. Wniosek jest prosty - więcej okrążeń, większe różnice na mecie - mniej ciekawa rywalizacja. Analogiczna sytuacja ze zmniejszeniem liczby kółek - daj w wyścigu 5 kółek to różnice automatycznie się zmniejszą - dopiero wtedy rywalizacja będzie ciekawsza.

Dlatego zdecydowanie głos na NIE.


dlaczego wieksze roznice ??

Wiecej okrazen wieksza szansa na bande i niespodzianke


Odp: 20 kolek w wyscigu 12 lata, 1 miesiąc temu #13688

  • M_Pablo
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 538
  • Oklaski: 21
marko21 napisał:
M_Pablo napisał:
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE


O właśnie, chciałem sie też wypowiedzieć tutaj, dobrze że mi ktoś przypomniał.

1. Każdy kierowca musiałby zjechać 2 razy do boksu? Żaden problem - pogadaj z AoWem żeby opony się szybciej zużywały i masz problem z głowy - opony zjechane po 5-6 okrążeniach i mus 2-krotnego zjazdu gotowy.

2. Dłuższy wyścig to właśnie mniej ciekawa rywalizacja - poziom zawodników jest zróżnicowany (najlepsi z ligi są o 2-3 sekundy szybsi od "średniaków"), więc im więcej okrążeń, tym więcej okrążeń na których lepszy zrobi kolejne sekundy przewagi nad słabszym i nawet kolejną bandą nic nie straci. Popatrz, że gdyby dać 100 okrążeń, czasy wyścigów i różnice w nich byłyby... ogromne - nie tak jak teraz, dość małe. Wniosek jest prosty - więcej okrążeń, większe różnice na mecie - mniej ciekawa rywalizacja. Analogiczna sytuacja ze zmniejszeniem liczby kółek - daj w wyścigu 5 kółek to różnice automatycznie się zmniejszą - dopiero wtedy rywalizacja będzie ciekawsza.

Dlatego zdecydowanie głos na NIE.


dlaczego wieksze roznice ??

Wiecej okrazen wieksza szansa na bande i niespodzianke


Niekoniecznie. Co z tego, że dorzucisz 5 okrążeń i na jednym zaliczysz bandę, skoro potem masz jeszcze 4 żeby stratę z tej bandy odrobić? Hę? Poza tym bandę może zaliczyć każdy tak samo, więc Twoja argumentacja jest marna - co jeśli każdy zawodnik z ligi zrobi jedną bandę? Wychodzi na to, że jechali 5 okrążeń na marne


Za tę wiadomość podziękował(a): f1maniakpolska

Odp: 20 kolek w wyscigu 12 lata temu #13693

  • mpodraza
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
marko21 napisał:
M_Pablo napisał:
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE


O właśnie, chciałem sie też wypowiedzieć tutaj, dobrze że mi ktoś przypomniał.

1. Każdy kierowca musiałby zjechać 2 razy do boksu? Żaden problem - pogadaj z AoWem żeby opony się szybciej zużywały i masz problem z głowy - opony zjechane po 5-6 okrążeniach i mus 2-krotnego zjazdu gotowy.

2. Dłuższy wyścig to właśnie mniej ciekawa rywalizacja - poziom zawodników jest zróżnicowany (najlepsi z ligi są o 2-3 sekundy szybsi od "średniaków"), więc im więcej okrążeń, tym więcej okrążeń na których lepszy zrobi kolejne sekundy przewagi nad słabszym i nawet kolejną bandą nic nie straci. Popatrz, że gdyby dać 100 okrążeń, czasy wyścigów i różnice w nich byłyby... ogromne - nie tak jak teraz, dość małe. Wniosek jest prosty - więcej okrążeń, większe różnice na mecie - mniej ciekawa rywalizacja. Analogiczna sytuacja ze zmniejszeniem liczby kółek - daj w wyścigu 5 kółek to różnice automatycznie się zmniejszą - dopiero wtedy rywalizacja będzie ciekawsza.

Dlatego zdecydowanie głos na NIE.


dlaczego wieksze roznice ??

Wiecej okrazen wieksza szansa na bande i niespodzianke


Odp: 20 kolek w wyscigu 12 lata temu #13694

  • mpodraza
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
[quote="mpodraza" post=13693][quote="marko21" post=13687][quote="M_Pablo" post=13683]marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE


O właśnie, chciałem sie też wypowiedzieć tutaj, dobrze że mi ktoś przypomniał.

1. Każdy kierowca musiałby zjechać 2 razy do boksu? Żaden problem - pogadaj z AoWem żeby opony się szybciej zużywały i masz problem z głowy - opony zjechane po 5-6 okrążeniach i mus 2-krotnego zjazdu gotowy.

2. Dłuższy wyścig to właśnie mniej ciekawa rywalizacja - poziom zawodników jest zróżnicowany (najlepsi z ligi są o 2-3 sekundy szybsi od "średniaków"), więc im więcej okrążeń, tym więcej okrążeń na których lepszy zrobi kolejne sekundy przewagi nad słabszym i nawet kolejną bandą nic nie straci. Popatrz, że gdyby dać 100 okrążeń, czasy wyścigów i różnice w nich byłyby... ogromne - nie tak jak teraz, dość małe. Wniosek jest prosty - więcej okrążeń, większe różnice na mecie - mniej ciekawa rywalizacja. Analogiczna sytuacja ze zmniejszeniem liczby kółek - daj w wyścigu 5 kółek to różnice automatycznie się zmniejszą - dopiero wtedy rywalizacja będzie ciekawsza.
c


Odp: 20 kolek w wyscigu 12 lata temu #13831

  • M_Pablo
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 538
  • Oklaski: 21
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


Marko, chciałbym teraz wrócić do tego tematu żeby Ci coś zobrazować
Pamiętasz, jak mówiłem, że dłuższy wyścig tylko zwiększy różnice na mecie między graczami? Tu masz małe, powierzchowne porównanie tego, czego chciałeś, a co ja Ci tłumaczyłem, że sensu nie ma.

Założenie - skoro zależy Ci na dłuższym wyścigu... to równie dobrze zamiast 5 okrążeń więcej, może być dłuższy tor - ważne żeby się dłużej jechało, no nie? Zwiększa się zatem na dłuższym torze długość jazdy, więc TEORETYCZNIE każdy ma więcej szans na bandę, tak?

Standardowy tor z zeszłego sezonu miał około "30 sekund długości" - traciłeś na jednym okrążeniu ile? Sekundę, góra dwie, tak? Teraz popatrz na dłuższy dwa razy tor - Rzeźnik - jedziesz praktycznie wyścig 2x dłużej, czyli... tak jakbyś jechał 30 okrążeń wyścigu - czyli według Ciebie poziom jest bardziej wyrównany bo jest więcej szans na bandę. Więc teraz mi powiedz, czy jesteś w stanie wyciągnąć na tym torze 1.04.000 - czyli mniej więcej dwie sekundy więcej ode mnie? Popróbuj - zobaczysz, że im wyścig będzie dłuższy, tym "słabsi gracze" zmniejszają swoje szanse na wyrównaną walkę z lepszymi, bo zamiast stracić dwie sekundy na okrążeniu, stracą nawet po 5-6. Teraz wiesz, o czym mówię? Popróbuj jazdy na Rzeźniku, zrozumiesz Pomijając fakt, że ktoś pewnie na tym torze i tak jeszcze z sekundę urwie

I to chyba tyle w temacie "dłuższych wyścigów" Poproś AoWa żeby dodał taki długi tor w sezonie i zobaczysz, że niewiele się zmieni w kwestii "atrakcyjności wyścigów", gdy będzie się jechało dłuższy wyścig


Ostatnio zmieniany: 12 lata temu przez M_Pablo.
Za tę wiadomość podziękował(a): AoW

Odp: 20 kolek w wyscigu 12 lata temu #13843

  • marko21
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 516
  • Oklaski: 5
M_Pablo napisał:
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


Marko, chciałbym teraz wrócić do tego tematu żeby Ci coś zobrazować
Pamiętasz, jak mówiłem, że dłuższy wyścig tylko zwiększy różnice na mecie między graczami? Tu masz małe, powierzchowne porównanie tego, czego chciałeś, a co ja Ci tłumaczyłem, że sensu nie ma.

Założenie - skoro zależy Ci na dłuższym wyścigu... to równie dobrze zamiast 5 okrążeń więcej, może być dłuższy tor - ważne żeby się dłużej jechało, no nie? Zwiększa się zatem na dłuższym torze długość jazdy, więc TEORETYCZNIE każdy ma więcej szans na bandę, tak?

Standardowy tor z zeszłego sezonu miał około "30 sekund długości" - traciłeś na jednym okrążeniu ile? Sekundę, góra dwie, tak? Teraz popatrz na dłuższy dwa razy tor - Rzeźnik - jedziesz praktycznie wyścig 2x dłużej, czyli... tak jakbyś jechał 30 okrążeń wyścigu - czyli według Ciebie poziom jest bardziej wyrównany bo jest więcej szans na bandę. Więc teraz mi powiedz, czy jesteś w stanie wyciągnąć na tym torze 1.04.000 - czyli mniej więcej dwie sekundy więcej ode mnie? Popróbuj - zobaczysz, że im wyścig będzie dłuższy, tym "słabsi gracze" zmniejszają swoje szanse na wyrównaną walkę z lepszymi, bo zamiast stracić dwie sekundy na okrążeniu, stracą nawet po 5-6. Teraz wiesz, o czym mówię? Popróbuj jazdy na Rzeźniku, zrozumiesz Pomijając fakt, że ktoś pewnie na tym torze i tak jeszcze z sekundę urwie

I to chyba tyle w temacie "dłuższych wyścigów" Poproś AoWa żeby dodał taki długi tor w sezonie i zobaczysz, że niewiele się zmieni w kwestii "atrakcyjności wyścigów", gdy będzie się jechało dłuższy wyścig



Zaczne od tego ze odwoluje juz ten pomysl bo widze ze sie nie podoba


napisales ze dluzszy tor to jak 30 kolek

racja tylko ze dluzszy tor ma wiecej zakretow i co przy tym?? trudniej go zapamietac a gdy nie pamietasz dobrze toru to jest kompletnie trudno dla nowych kierowcow

wiec nie chodzi mi o wydluzenie toru tylko wydluzenie ilosci kolek


ale podkreslam ze pomysl wycofuje


  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Wygenerowano w 0.12 sekundy