1. Ligi ustaliłbym nie tylko przez pryzmat wyników i zajętych miejsc, ale także indywidualnych czasów(o ile to możliwe). Zdarzało się na pewno, że ktoś bardzo dobry był powiedzmy szósty w bardzo mocnej lidze, a ktoś średni był pierwszy w słabej albo mało uczęszczanej lidze. Tym sposobem podział będzie bardziej sprawiedliwy, najmocniejsi z najmocniejszymi, najsłabsi z najsłabszymi.
2. Ten sezon zresztą moim zdaniem był testowy. Ponad połowę kont należy wyrzucić bo były mało używane. Teraz po wstępnej selekcji zostawiłbym tych co pojechali minimum 3-4 wyścigi.
3. Co do kasy - 10 mln na start i bonifikata, premia za sukcesy w minionym sezonie bo jednak jakaś nagroda za jazdę się należy. Np. za wytrwałość, poświęcony czas i regularność. Bonifikata do ustalenia, proponowałbym osobno za najlepsze czasy i osobno za zajęte miejsca.
4. Druga opcja - sama bonifikata za wynik bez resetu ustawień bolidów. Chodzi o ciągłość rozwoju maszyny. W F1 bolidy są roziwjane co roku, a nie resetowane i konstruowane od nowa. A nowi użytkownicy - 10 mln na szybki rozwój żeby nie zostali za bardzo z tyłu na starcie. Albo można im więcej dorzucić wtedy zabawa będzie bardziej wyrównana.
5. W nowym sezonie proponuję wysyłanie maila lub innej informacj przypominającej o wyścigu. Na pewno będzie tych 20-30% jeżdżących więcej
Gieras napisał:
czytaj wyrzej aow
Gieras napisał:
karzdy moze spr kto ile okr zrobil!!!
Poczytaj słownikB)