|
| Kierowcy: 11452 dzisiaj: (0)
Online:  
Trwa przerwa międzysezonowa | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

Ekipa mechaników.
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Ekipa mechaników.

Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17759

  • GayMaster
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 74
  • Oklaski: 4
Póki co ekipa mechaników nie ma żadnego działania. Mam pomysł ,aby wprowadzić opcję im lepsi mechanicy tym tańsze części i szukam osoby ,która pomogłaby mi wyliczyć stawki zatrudnienia i zniżki za upgrade ,aby opłacało się to bogatszym (ulepszającym dużo części na 10) ,a nie opłaciło biedniejszym. Myślę ,że wtedy ta ekipa miałaby sens.
Oczywiście mam wątpliwość czy da się tak zrobić ,ale to czysta matematyka. Jakby ktoś chciał mi pomóc pisać na pw pogadamy na GG itd.
P.S Myślę ,że to mój najsłabszy pomysł jak dotychczas ,ale jakby to dokładnie policzyć to można podrzucić AoWowi jakiś fajny pomysł odnośnie tej ekipy.


Dawno już dokonałem wyboru i jestem dyspozytorem własnych torów.
Ostatnio zmieniany: 11 lata, 1 miesiąc temu przez GayMaster.
Za tę wiadomość podziękował(a): AoW, STACHU32

Odp: Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17761

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 937
  • Oklaski: 30
GayMaster napisał:
Póki co ekipa mechaników nie ma żadnego działania. Mam pomysł ,aby wprowadzić opcję im lepsi mechanicy tym tańsze części i szukam osoby ,która pomogłaby mi wyliczyć stawki zatrudnienia i zniżki za upgrade ,aby opłacało się to bogatszym (ulepszającym dużo części na 10) ,a nie opłaciło biedniejszym. Myślę ,że wtedy ta ekipa miałaby sens.
Oczywiście mam wątpliwość czy da się tak zrobić ,ale to czysta matematyka. Jakby ktoś chciał mi pomóc pisać na pw pogadamy na GG itd.
P.S Myślę ,że to mój najsłabszy pomysł jak dotychczas ,ale jakby to dokładnie policzyć to można podrzucić AoWowi jakiś fajny pomysł odnośnie tej ekipy.



a ja uważam że to bardzo dobry pomysł

martwi mnie fakt ze pewnie nie będzie można kupowac taniej częśc bo to chyba za trudne technicznie do wykonania i pewnie doszli byśmy do kolejnej premi finansowej zamiast tych tańszych części

ale faktycznie ekipa mechaników powinna mieć znaczenie może po prostu mechanicy spowodują że będziemy mieli
w kwalach i wyscigu wyścigu bardziej stabilny bolid?

nie wiem czy to jest możliwe ale mechanicy koszty podobnie jak menager finansów'

propozycja nr 1:
mechanicy poziom 1 za lepsze o 1 level zawieszenie( lepsza przyczepność i mniejsze zuzywanie opon?)
mechanicy nr 2 level zawieszenia i level skrzydła
mechanicy nr 3 level zawieszenia i 2 skrzydła
mechanicy nr 4 level zawieszenie 2x i skrzydła 2x

propozycja nr 2:
zrobić tak aby mechanicy powodowali mniejsze zużycie opon w kolejnych okrazeniach ?
tylko czy to jest mozliwe do realizacji??? był by to najprostszy sposób na mechaników


Za tę wiadomość podziękował(a): AoW, GayMaster

Odp: Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17764

  • GayMaster
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 74
  • Oklaski: 4
Hmm ,a gdyby zrobić tak ,że ten kto zatrudni mechaników nie traci na downgrade w kwalach i wyścigu ,ale musi się liczyć ze sporymi opłatami za nich ?? To dość daleko idące i trudne do wykonania ,ale warto spytać. Jeśli nie podoba mi się propozycja nr 2 pana Staszka i jeszcze gdyby udało się zrobić ,że miękka mieszanka starcza tylko na np. 2 kółka to miałoby spore znaczenie. Myślę ,że te 2 opcje by się bardzo fajnie zgrały. Minus to oczywiście sporo pracy ,bo to jednak spore zmiany by były.


Dawno już dokonałem wyboru i jestem dyspozytorem własnych torów.
Za tę wiadomość podziękował(a): AoW

Odp: Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17767

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
Wszystkie wymienione propozycje są do ogarnięcia. Temat się bardzo fajnie rozwija, poczekajmy na komentarze kolejnych graczy. Może pojawią się dalsze sugestie


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17770

  • MICHAL_18
  • Offline
  • Expert Boarder
  • OFWGKTADGAF
  • Posty: 109
  • Oklaski: 0
Może pomyślmy nad unikalnymi ulepszeniami ?
Coś typu nowy wydech etc. + do prowadzenia.
Do tego należałoby dodać nowe pozycje gdzie możemy sprawdzić obecne prowadzenie, przyspieszenie, szybkość bolidu etc.


"That which does not kill me only makes me stronger"

Odp: Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17775

  • wiktor7000
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 50
  • Oklaski: 0
MICHAL ma całkowitą racje


Odp: Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17779

  • M_Pablo
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 538
  • Oklaski: 21
GayMaster napisał:
Hmm ,a gdyby zrobić tak ,że ten kto zatrudni mechaników nie traci na downgrade w kwalach i wyścigu ,ale musi się liczyć ze sporymi opłatami za nich ??


Ten pomysł mi się zdecydowanie widzi Każdy poziom mechaników obniżałby opłatę downgrade'ową przykładowo o X procent albo X tysięcy i by było gites.

Natomiast co do pomysłu Stacha, nie widzi mi się zupełnie to zawieszenie i skrzydło. Nie umiem tego jakoś rozwlekle wytłumaczyć, po prostu dodawanie "skilla samochodu" nie powinno wchodzić w grę akurat u specjalistów. Ekipa jest od "spraw pobocznych" i niech to ustawienia bolidu/sama jazda decydują o prowadzeniu bolidu i jego sile. Takie ulepszanie bolidu na siłę trochę mi się nie podoba Z oponami wygląda pomysł trochę lepiej, ale teraz te opony wytrzymują tyle, że ciężko będzie tą ekipę rozplanować tak żeby dawała coś sensownego. Mogłoby dojść do tego, że ci na najwyższym poziomie dawaliby opony na 10-12 kółek a ci na niższym tak naprawdę by się nie opłacili. Chyba, że wytrzymałość opon ma się zmienić


Za tę wiadomość podziękował(a): GayMaster

Odp: Ekipa mechaników. 11 lata, 1 miesiąc temu #17780

  • GayMaster
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 74
  • Oklaski: 4
GayMaster napisał:
Jeśli nie to podoba mi się propozycja nr 2 pana Staszka i jeszcze gdyby udało się zrobić ,że miękka mieszanka starcza tylko na np. 2 kółka to miałoby spore znaczenie. Myślę ,że te 2 opcje by się bardzo fajnie zgrały. Minus to oczywiście sporo pracy ,bo to jednak spore zmiany by były.

To byłoby rozwiązaniem Pablo Wtedy po zatrudnieniu z 2 wytrzymywałyby 4 dajmy na to ,a twarde zamiast 5 np.8.


Dawno już dokonałem wyboru i jestem dyspozytorem własnych torów.
Ostatnio zmieniany: 11 lata, 1 miesiąc temu przez GayMaster.

Odp: Ekipa mechaników. 10 lata, 8 mies. temu #18906

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1293
  • Oklaski: 722
Chciałbym powrócić do tego tematu. Szybkość zużycia opon + mozna tez by dodac "wielkosci" zniszczen bolidu w zaleznosci od ekipy przy uderzeniu w bande.

Myslę, że dałbym radę to wprowadzić.

Teraz tak, mamy 3 rodzaje ekipy mechaników, trzeba dobrać jakieś sensowne stawki Czasu mało, a sezon rusza w poniedziałek, więc liczę na Was.

Załóżmy, ze damy takie same stawki jak ekipa pit-stopu (darmowe zatrudnianie) oraz 50k / 200k / 400k za utrzymanie kolejnych ekip.

Załóżmy, że zatrudnienie 2 ekipy dawałoby taki efekt bolidu jak jest teraz, zaś ekipa nr 1 zwiększałaby prędkość zużycia opon o powiedzmy 2 kółka, zaś 3 ekipa zmniejszała o 2 kółka.

Pytanie moje do Was:

1. Podczas jechania wyścigu optymalnie jedzie się na 1 pit na 7 kółku tak?
2. Czy przy 3 ekipie mechaników będzie szansa na dobry wynik bez pojechania do pitstopa, czy jest to raczej niemożliwe?

Oczywiscie wszelkie sugestie mile widziane


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Ekipa mechaników. 10 lata, 8 mies. temu #18907

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 937
  • Oklaski: 30
AoW napisał:
Chciałbym powrócić do tego tematu. Szybkość zużycia opon + mozna tez by dodac "wielkosci" zniszczen bolidu w zaleznosci od ekipy przy uderzeniu w bande.

Myslę, że dałbym radę to wprowadzić.

Teraz tak, mamy 3 rodzaje ekipy mechaników, trzeba dobrać jakieś sensowne stawki Czasu mało, a sezon rusza w poniedziałek, więc liczę na Was.

Załóżmy, ze damy takie same stawki jak ekipa pit-stopu (darmowe zatrudnianie) oraz 50k / 200k / 400k za utrzymanie kolejnych ekip.

Załóżmy, że zatrudnienie 2 ekipy dawałoby taki efekt bolidu jak jest teraz, zaś ekipa nr 1 zwiększałaby prędkość zużycia opon o powiedzmy 2 kółka, zaś 3 ekipa zmniejszała o 2 kółka.

Pytanie moje do Was:

1. Podczas jechania wyścigu optymalnie jedzie się na 1 pit na 7 kółku tak?
2. Czy przy 3 ekipie mechaników będzie szansa na dobry wynik bez pojechania do pitstopa, czy jest to raczej niemożliwe?

Oczywiscie wszelkie sugestie mile widziane


moim zdaniem dwie sprawy są zbyt drastyczne przy zmianach ekip

opcja przejechania całego wyścigu bez pit line moim zdaniem jest niedobra
opcja przejechania tylko np 5 kólek i potem pit line też zbyt drastyczna

moja propozycja to na ten sezon zrobic tylko 2 ekipy mechaników

pierwsi beda kosztowac nieduzo i bolid bedzie bez zmian taki jak teraz

druga opcja droższa ( zatrudnienie powiedzmy 500 tys utrzymanie 300tys bądz odwrotnie )
bolid zuzywa opony wolniej tak ze do 7 kółka jedziemy spokojnie bez wielkiego ślizgania


  • Strona:
  • 1
  • 2
Wygenerowano w 0.14 sekundy