Anansi napisał:
Mam kilka pytan odnosnie 14 sezonu:
1. Jaki bedzie bolid w nowym sezonie i czy moglby ten bolid pojawic sie juz na torze testowym?
2. Czy ulegna zmianie stawki u menagerow marketingu i finansow, i czy mozna bedzie wiedziec jaki zysk mamy u menagera marketingu, tak jak jest to widoczne u menago finansow?
3. Czy bedzie mozliwosc upgradu/downgradu bolidu w sesji kwalifikacyjnej/wyscigu?
4. Czy zmienia sie stawki za upgrade bolidu?
5. Co z pogoda na torze w sesji treningowej/ kwalifikacyjnej? (Obecnie jezeli trafiamy na warunki, ze pada, ciezko jest testowac bolid pod wzgledem wyscigu, gdzie mamy pelne slonce.)
6. Czy mozliwa jest zmiana, aby w wynikach pojedynkow bylo info, jakiego toru dotyczyl pojedynek?
I na koniec sprawa premii za kolka. Rozumiem, ze narazie jest to 50 000 za 100 kolek.
Czy platne jest za wszystkie kolka czyli: trening, kwalifikacje, wyscig - czy tylko np. za trening?
Narazie tyle
jak se przypomne co jeszcze to dam znac
ad1) Wszystko wskazuje na to, ze bolid bedzie taki jak w sezonie nr 12.
Sprawdze, czy moge go teraz zmienic. Niestety na razie nie moge tego zmienic.
ad2) Stawki raczej nie ulegna zmianie. Co do wyswietlenia zysku, to taka informacja jest tutaj:
www.maxf1.com/sponsorzy . Oczywiscie pojawia sie ona po podpisaniu umowy ze sponsorem.
ad3) Bedzie mozliwosc, ale tak jak to bylo ostatnio ze strata finansowa.
ad4) Tak, planuje zmienic stawki. Zmiane mozna zobaczyc juz w ugpradzie silnika (
www.maxf1.com/bolid/silnik).
ad5) Postaram sie, aby pogoda byla bardziej laskawa na torach.
ad6) Ehh te pojedynki - na razie wyszla lipa. Pewne kroki juz podjalem, aby dzialaly one lepiej i byly mam nadzieje bardziej popularne. Twoja uwaga jest oczywiscie sluszna, powinno byc info na jakim torze byl pojedynek. Bedzie to w jakis poniedzielk wprowadzone.
ad7) Kolka liczone sa z T + K + W.